יום רביעי, 25 ביוני 2008

פרק 11. נרניה: האריה, המורה לערבית, והפין שעל הגב!

דבר ראשון אני מצטער שלא שידרנו כלום המון המון המון זמן, והאמת שאין לנו תירוץ.. :(
-----------------------
טוב אז אחרי הרבה זמן שלא שידרנו החלתנו לעשות פרק, יצא בערך חמישים דקות של כיף כיף כיף!
מי השתתף?
אני (MR BOBCT) בוריס וסיימון.
על מה דיברנו?
דיברנו על הסרט החדש של נרניה, מהצד של ניתאי(בוריס) שכן קרא את הספרים ומצד סיימון שלא קרא, זה היה דיון די נחמד, דיברנו על ילד שנולד עם פין על הגב (די מוזר לא לבעלי קיבה חלשה)
אחרי זה דיברנו על audio books בעד או נגדת לא ממש החלטנו אם אנחנו בעד או נגד, סיימון וניתאי היו נגד ואני הייתי בעד, לא הגענו למסקנה סופית..
אחרי זה דיברנו קצת על צה"ל ועל איזה צבא 'נהדר' הוא.
אחרי זה דיברנו על סדרת טלוויזיה אמריקאית שנקראת The Big Bang Theory והיא ממש מצחיקה, על חנונים אמריקאים משוגעים. אחר כך דיברנו על WILL IT BLEND? שזה מישהו שהמציא סוג של בלנדר שגורס הכל פחות או יותר, והוא מעלה סרטונים שלו ליוטייוב גורס דברים.
גם דיברנו על סדרה מצויירת של צ'אק נוריס, אין לי הרבה מה להגיד חוץ מזה.
ממש עצוב.
אחרי זה דיברנו אל איך לעבוד על תנובה, וזה פחות או יותר הכל.
מייל לתגובות מכל סוג mrbobcat.pod@gmail.com
קישור להורדה פה (עכבר ימני save target as)
ומי שרוצה להצטרף לרשימת התפוצה שיכתוב מייל

אין תגובות: